گاوصندوق خانگی رمز مکانیکی مدل 250KR

توضیحات تکمیلی

وزن 190 کیلوگرم
ابعاد 45 × 45 × 62 سانتیمتر
بیمه

5 سال

گارانتی

1 سال

تعداد درب

تعداد زبانه

6

تعداد طبقات

مقاوم دربرابر سرقت

مقاوم دربرابر حریق

نوع و تعداد قفل

یک عدد قفل کلیدی کاوه – یک عدد قفل رمز مکانیکی تایوان

دسته بندی
5/5

دریافت قیمت گاوصندوق خانگی رمز مکانیکی مدل 250KR

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr هستند. شما هم می توانید برای خرید اینترنتی و آنلاین گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr می توانید این فرصت بسیار باشکوه را از دست ندهید و هم اکنون اقدام لازم را انجام دهید.

راهنمای خرید گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr

معرفی گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr


آیا شما نیز به دنبال خرید گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr هستید؟

 آیا می دانید که برای خرید گاو صندوق کاوه مدل 250kr از کجا می توانید اقدام کنید؟

 از شما می خواهیم که مطالب پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار بی نظیری را در مورد خرید حضوری گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr به دست آورید.

شرکت کاوه نسوز یکی از شرکت های بسیار موفقی می باشد که امروزه محصولات این شرکت را می توانید در ویترین بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید.

 همچنین می توانید نمانیدگی های گاوصندوق نسوز کاوه را نیز در بسیاری از شهرهای ایران مورد مشاهده قرار دهید. از مهمترین و اصلی ترین محصولات شرکت کاوه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

 

  • گاوصندوق طلافروشی

 

  • سیف باکس هتلی
  • گاوصندوق ایران کاوه 250kr

 

 

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 250kr با توجه به مشخصات بسیار بی نظیر این محصول، تعیین و مشخص می شود و شما می توانید قبل از خرید این محصول در خصوص مشخصات گاوصندوق کاوه 250kr اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید. 

همچنین فراموش نکنید که ویژگی های گاو صندوق کاوه 250kr با سایر انواع گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr متفاوت بوده  است.

 شما می توانید به راحتی و با خیال راحت لوازم و اسناد با ارزش خود را در داخل این صندوق قرار دهید. 

در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد خرید آنلاین گاوصندوق ایران کاوه 250kr و راهنمای خرید این محصول توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.با ما همراه باشید.

نمایندگی گاوصندوق کاوه

مشخصات گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr

اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آتی اقدام به خرید گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr داشته باشید، می توانید در گام اول راجع به برخی از مهمترین مشخصات گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. 

از اصلی ترین و بارزترین ویژگی های گاوصندوق ایران کاوه 250KR می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • داشتن کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا
  • داشتن وزن بسیار سنگین
  • برخورداری از قیمت بسیار مناسب
  • داشتن بدنه نسوز
  • جنس بدنه از فلز روکش دار
  • داشتن یک طبقه
  • حجم داخلی 20 لیتری
  • ارتفاع 60 سانتی متر
  • نوع رنگ بدنه معمولی

حال شما نیز می توانید با توجه به مهمترین و اصلی ترین ویژگی های ارائه شده از گاوصندوق 250kr ایران کاوه، بهترین و مناسب ترین آن را تهیه و خریداری کنید. 

همچنین می توانید کاتالوگ مربوط به این محصول را نیز قبل از خرید مورد بررسی و مطالعه قرار دهید و آشنایی کافی را از این محصول به دست آورید.

شماره تماس شرکت گاوصندوق کاوه

خرید اینترنتی گاوصندوق 250kr کاوه

خرید ارزان گاوصندوق ایران 250kr کاوه در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. امروزه افرادی زیادی را می توان مشاهده کرد که به دنبال خرید گاوصندوق کاوه مدل 250kr از شرکت کاوه ایران هستند تا از این طریق آن را در محل کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهند. 

شما هم می توانید برای خرید گاوصندوق کاوه مدل 250 KR از نمایندگی های این شرکت، به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کرده و هم اکنون اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشید. 

گاوصندوق ایران کاوه 250kr با توجه به ویژگی های بسیار باشکوه خود، در اولویت های خرید بسیاری از خریداران و مشتریان ما واقع شده است. 

توصیه می شود که در هنگام خرید گاوصندوق خانگی کاوه مدل 250KR از کارخانه حتما به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه ویژه ای را داشته باشید تا از این طریق خرید بسیار موفقی را تجربه کنید.

 از مهمترین نکات مورد توجه در هنگام خرید گاو صندوق کاوه مدل 250kr از دیجی کالا نیز می توان به وارد کردن آدرس محل تحویل با نهایت دقت می باشد.

 با افزایش میزان فروش گاوصندوق ایران کاوه 250kr در سال های اخیر بسیاری از فروشگاه قیمت بسیار گزافی را برای این محصولات عرضه کرده اند.

 به همین توصیه می شود که برای خرید ارزان تر گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr این فرصت باشکوه را از دست ندهید و هم اکنون اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید. 

نمایندگی گاوصندوق کاوه تهران و سایر شهرستان ها سعی بر آن دارند تا باکیفیت ترین انواع این محصول را برای مشتریان خود عرضه کرده و از این طریق رضایتمندی و توجه مشتریان خود را به دست آورند.

 همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد گاو صندوق کاوه مدل 250 ک آر، با همکاران ما از همین وب سایت در تماس بوده و سوالات مربوط به گاو صندوق کاوه 250 ک آر خود را مطرح سازید.

شرکت گاوصندوق نسوز کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 250kr

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr همانطور که در بخش های و قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. 

شما هم می توانید ارزان ترین گاوصندوق کاوه مدل 250kr را از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. 

همچنین در نظر داشته باشید که با خرید گاو صندوق کاوه مدل ک آر از وب سایت پیش روی خود، می توانید این محصول را با هزینه های بسیار مناسبی تهیه کرده و از این طریق بهترین خرید را برای خود به ارمغان آورید. 

البته در نظر داشته باشید که شما می توانید قبل از خرید گاوصندوق ایران کاوه مدل 250kr، قیمت این محصول را با قیمت سایر وب سایت های دیگر مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق به ارزان بودن قیمت های عرضه شده در وب سایت ما پی ببرید

قیمت کارخانه ای گاوصندوق کاوه مدل 250 KR نیز در مقایسه با دیگر قیمت های موجود در فروشگاه های مختلف از جمله دیجی کالا، بسیار مناسب و ارزان می باشد.

 شما هم می توانید برای خرید خود این فرصت طلایی و استثنایی را از دست ندهید.

 از مهمترین و اصلی ترین مواردی که می تواند در قیمت گاو صندوق کاوه مدل ک آ تاثیر گذار باشد، می توان به جنس و ویژگی های بسیار مناسب آن اشاره کرد.

 

خرید گاوصندوق کاوه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاوصندوق خانگی رمز مکانیکی مدل 250KR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *